reklama

Ďaľšie moje "dobrodružstvo"

Tak dnes sa mi znovu zadaril cestovateľský trip, už ani nepočítam koľký. Doobeda pozerám oblohu a konečne neprší, tak padlo rozhodnutie idem!!! Kam? No shopingovať, veď po predchádzajúcom mieste vo Viedni už som mala absťák. Najbližšie obchody, čo za niečo stoja sú asi 13 km odo mňa. Keďže bicyklom by mi to podľa Google maps trvalo hodinu, pri 2-hodinovom voľne by som sa tam mohla akurát otočiť. Preto som sa rozhodla, že pocestujem vlakom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keďže mám voľno po obede od 12.30 a vlak ide o 12.20, tak som celý dopoludňajší program aj s obedom posunula o pol hodinu skôr. Samozrejme so súhlasom domáceho. Za lístok pre mňa a bicykel som zaplatila 5,60€, no čo už každý špás niečo stojí. Do môjho cieľa sme došli s 10 minútovým meškaním. Vystúpim na peróne a dilema: teraz kam? Z jednej strany kopec, z druhej strany kopec, podo mnou zbesnený potok. Intuitívne som sa pobrala hore jedným kopcom, kde sa mi zdala trochu lepšia cesta. Až hore drevená tabuľka, že "ZENTRUM 10 min". Uf to som si vydýchla, som teda dobre. Neviem pre ktorý spôsob prepravy platí tých 10 minút, ale na bicykli mi to trvalo 20 min. a to som sa nikde neflákala (veď čas tlačí). Pekne som si nejaké handry vyskúšala, čo to kúpila a pretože odchod vlaku sa blížil pobrala som sa na stanicu. Medzi tým ale začalo zas intenzívne pršať. Ááále, veď nie som s cukru, na tú stanicu to nejako vydržím. Pekne v pohode som prišla 10 min. pred odchodom vlaku. V automate som si v kľude kúpila lístky a sadla si pod prístrešok. Zrazu dôležitá informácia pre cestujúcich, že vlak bude 10 min. meškať a pôjde z nástupištia 2. Do kelu, tak to budem trochu meškať, ale 10 minút snáď nebude veľký problém. Takto pekne si dumám a popri tom sa obzerám po nejakej tabuľke, s číslom nástupištia. Nič nevidím, ale logicky predsa pôjde z druhej strany ako som prišla, no nie? No nie! Blíži sa vláčik, ale k tomu druhému nástupištiu. Tak to som už fakt zahrešila. Samozrejme, že prejsť na druhú stranu, kým vlak stojí je úplne nemožné. Vyliezť trochu do kopca, potom zbehnúť podchodom popod trať a vybehnúť na druhej strane znovu do kopca, no...nestíham! Tak som len pekne z úsmevom strojvodcovi zakývala. No ale čo teraz? Ďalší vlak o hodinu, tak som sa pobrala naspäť do centra, snáď sa mi zadarí a pôjde nejaký autobus. Išiel by, ale 3x ráno medzi 6-8 hod, poobede chodí tiež, ale opačne. Tak som dupla do pedálov, že budem trochu Sagan. Lejačisko leje a ja šlapem a šlapem. Cestu som triafala podľa toho, čo som si asi pamätala z google map. Do cieľa so prišla takmer zároveň s tým ďalším vlakom, komplet premočená (aj spodné prádlo). Našťastie dedo ma už čakal a bol rád, že som prišla a ani nevadilo, že s hodinovým meškaním.[/content>

Andrea Šimková

Andrea Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som večný optimista, ktorý sa snaží vždy hľadieť na veci z tej lepšej stránky. Veľmi rada sa smejem a veľmi ľahko sa rozplačem. Zoznam autorových rubrík:  zábavaNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu