reklama

výmena žiarovky v Kia Ceed

Keď som čítala diskusie na rôznych autofórach ako ťažko je vymeniť žiarovku v Kia Ceed, tak som neverila, že by sa mi to mohlo podariť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Takže moja dnešná čerstvá skúsenosť s výmenou ľavej žiarovky H7 na Ceed. Pred dvomi týždňami mi nesvietila pravá , tak som zašla do servisu v Rakúsku aj so žiarovkou, pekne som sa na automechanika usmiala a za 2€ mi to vymenili. Teraz som otvorila kapotu a po vizualnom zhodnotení prístupu som sa rozhodla, že si dokážem, že nie som neschopná ženská. Podotýkam, že výmena kolesa pri defekte mi nerobí problém. Takže batériu som neodpajala, len trošičku posunula doprava. Ten okrúhly plastový kryt som síce s dosť veľkou námahou,ale dala dolu. Chlapovi to ide určite ľahšie, lebo majú silnejšie prsty. Potom som odpojila kablik zo žiarovky a nastal problém. Ako ju odtiaľ dostať? Nejako nasilne ju ťahať sa mi nezdalo vhodné. Tak obzeram, čumim ako bača do tuzexu a čo nevidím? Nejaké čudné drôtiky, ktoré to vlastne držia. Tak som drôtiky popotiahla s veľkým strachom čo sa stane. A dalo sa mi ziarovku vytiahnuť. Teraz len strčiť tam novú. Zadarilo sa aj to, bez toho aby som sa dotkla halogénové Nejako som tam zasunula ten čudný drôtik. Napravila polohu žiarovky a nasadila kablik. Potom som zasvietila na stenu,zistila som že svieti rovnako vysoko ako pred tým. Vypla som svetlá a po tom motor. Opäť otvorila kapotu, aby som ešte nasadila ten plastový kryt. Podotýkam, že mám krátke a celkom hrubé prsty a prístup mi nerobil problém, len tie čudné drôtikyTo ani nebolo veľmi o šikovnosti ale skôr o tom dokázať si že nie som až tak nemožná . Ušetrila som 2€ a nemusela som sa priblblo usmievať na mechanika v servise. :-D

Andrea Šimková

Andrea Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som večný optimista, ktorý sa snaží vždy hľadieť na veci z tej lepšej stránky. Veľmi rada sa smejem a veľmi ľahko sa rozplačem. Zoznam autorových rubrík:  zábavaNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu