reklama

Môj malý výlet po Viedni.

Krásny deň, slnko páli, tak som sa rozhodla, že pôjdem pozrieť k Rathausu, je tam veľké korčulisko. Došla som tam, super, krása, ale čo tam budem, keď nemám korčulky? A v tom blik myšlienka (ale teda riadna sprostosť), že si idem obzrieť Hauptbanhof, však za chvíľu (o týždeň) domov, aby som bola zorientovaná a nestresovala sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Andrea Šimková

Andrea Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som večný optimista, ktorý sa snaží vždy hľadieť na veci z tej lepšej stránky. Veľmi rada sa smejem a veľmi ľahko sa rozplačem. Zoznam autorových rubrík:  zábavaNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu